srijeda, 2. prosinca 2015.

Camel Coat


Hi guys! So today´s outfit include one of falls and winters staple and that is camel coat. I got mine from Barney´s New York on sale. It is mine favourite one to wear during the winter, because it is so cosy and warm. You know I am obsessed with white color and that is reason why I am wearing it in this post. So I am wearing my favourite white jacket and my comfy black jeans. This coat looks  a bit oversized on me, but I love how it looks paired with a belt. It shows up your figure and puts the whole outfit together.

Ćao svima! Današnji outfit uključuje smeđi kaput, koji je staple u jesenskoj i zimskoj gardarobi. Ja sam svoj uzela preko interneta. Jedan je od mojih omiljenih da nosim tokom zime, zato što je udoban i topao. Znate da sam opsjednuta bijelom bojom i zato i u ovom postu nosim. Nosim moj omiljeni bijeli sako i ove udobne crne hlače. Ovaj kaput izgleda malo veći na meni, ali volim kako izgleda kada se nosi sa kaišem. Istakene tvoju figuru i spoji čitav outfit.







                                                                  
                                                                       Shirt - Zara
                                                                       Jeans - H&M
                                                                       Coat - Barney´s New York (sale)
                                                                       Boots -  Astra
                                                                       Blazer - Zara
                                                                       Bag - Vintage
                                                                       Belt - Massimo Dutti
                                                                       Scarf - Zara

Nema komentara:

Objavi komentar